tisdag 29 maj 2012

Life sucks

Mer skit, som vanligt. Undrar alltid vad som kommer här näst. Och då var det dags igen för......
1: Den nya jorden (som täcker 1500 kvm) är full med glas och stenar. Nu återstår det att göra om och gör rätt. Känns som vi aldrig kommer få en klar trädgård.
2: Cleo har blivit förkyld, och med det innebär det astma. Hon har svårt att sova då hon KONSTANT hostar. Och en själv ligger på helspänn för att höra om hon andas eller inte.
3: Den bokade tiden med läkaren blir uppskjuten ännu en gång. Undra om jag någonsin kommer få min medicinering för ADHD.
4: Har inte fått tid förr än den 4 juni hos urologen för Cleos njurar. Vilket jag tycker är helt jävla sjukt lång väntetid.
5: Ja, det har inte hunnit komma, ÄN. Men jag kan lova att det gör.


Tycker du att ditt liv är orättvist så har du fanemej inte sett mitt!
I bland undrar man bara VARFÖR?!?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar